Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΚΟΥΛΟΥΜΑ

Όπως σε όλες τις γιορτές έτσι και εχθές Καθαρά Δευτέρα δουλεύαμε ...
Ευτυχώς η δική μου δουλεία είναι οικογενειακή επιχείρηση οπότε σχεδόν όλα τα τραπεζώματα -μαζώξεις μπορούμε και τις κάνουμε εδώ στο ξενοδοχείο μας ....Είναι αυτό που λέμε δουλειά και διασκέδαση! 
Ομολογώ πως περνάμε πολύ ωραία ...απλά μέρες όπως η χθεσινή και η Πρωτομαγιά μου λείπει να κάνουμε βόλτα στην εξοχή ...να στρώσουμε τραπεζομάντηλο στο γρασίδι δίπλα σε μια θάλασσα η στο ποτάμι...Τι να λέμε όμως στις εποχές μας ...Δόξα το Θεό έχουμε δουλειά και μπορούμε να περνάμε καλά και εδώ ...εξάλλου όπως θα δείτε παρακάτω δεν είμαστε και μακριά απο την ομορφιά της φύσης ....
Και το σημαντικότερο ......πέταξε ο χαρταετός μας ψηλά!!!!Έστω και για λίγο αλλά ναι τον φωτογράφισα εκεί δίπλα στον ήλιο!!!

"δοκιμαστικές"

"επεξεργασμένη μεν λατρεμένη δε"

"αγαπιόμαστε"



"είμαι έτοιμη να πετάξω"

Ελπίζω να περάσατε τέλεια και να σας άφησε ο άστατος καιρός  να το ευχαριστηθήκατε! 


Υ.Γ ο επίλογος της ημέρας βλέποντας ειδήσεις......πόνεσε η καρδιά μου μπροστά στην εικόνα ποδοπατήματος ανθρώπων ΟΛΩΝ των ηλικιών να προλάβουν μια λαγάνα και ένα κεσεδάκι φασολάδα.....

3 σχόλια:

ChinaCatSunflower είπε...

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σας!
Καλή Σαρακοστή!!! :Ο)

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες σας!Γενικά τα πράγματα δεν είναι καλά και αυτό φάνηκε και τώρα στα κούλουμα που τόσος κόσμος περίμενε να τραφεί απο το δήμο.Εύχομαι να φτιάξει η κατάσταση!Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!

Anastasia Dimitriadou είπε...

Ευχαριστώ κορίτσια!Επίσης !Ευχή μου να κρατησουμε τη φλόγα της ελπίδας ζωντανη!