Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ΓΟΥΡΙΑ 2012

 Πόσο, πόσο πολύ χάρηκα όταν η αγαπημένη Λία (με την ευκαιρία ρίξτε μια ματιά ....κανει δουλίτσα με πολύ μεράκι)http://www.facebook.com/profile.php?id=100002096605780&sk=wall.... 

Το πόσο χάρηκα που λέτε για να επανέλθω όταν μου έφερε πραγματάκια για να φτιάξω τα πρώτα μου γούρια ...δε λέγετε! Συνήθως τέτοια εποχή κάνω τις κατασκευές μου στη δουλειά γιατί δεν έχει πολύ κίνηση...Ε λοιπόν τα έκανα με τόση χαρά και πίστη στο ότι είναι γούρια και θα φέρουν τύχη που τελικά δεν έκανα όσα ήθελα γιατί πλάκωσε πελατεία....τυχαίο???Δε νομίζω....


 Η θετική ενέργεια και η αγάπη γι'αυτό που κάνεις ,
κάνουν τα πάντα να λειτουργούν υπέρ σου....
Οπότε τι άλλο μας μένει απο το να παθιαζόμαστε και να 

έχουμε έστω και λίγη πίστη.....






Η τυλιγμένη καρτούλα έχει ευχές ....




Υ.Γ  :Άγιε μου Βασίλη  φέρε μου μια καλή φωτογραφική μηχανή να μην αδικούνται τόσο τα πραγματάκια μου στις φώτο....

χεχε.....είναι που είμαι πού χαρούμενη ..δεν είμαι ψώνιο!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the screen in Internet explorer.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The design look great though! Hope you get the problem resolved
soon. Thanks

Have a look at my webpage; tips to get your ex back